Faithlorn  HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Isilda MainsworthAvailable
Endza DavidianAvailable
Dreck Van MeetenvolAvailable
Ian VostrikovAvailable
...

Not recommended under 16 years old / Forum déconseillé aux - de 16 ans
W-Hell come - Forum RPG English Learning - Pratique et développe ton anglais en RP

Jezabel Wane
 :: • Everything ends :: Rubbish Bin :: Management :: Relationships

Go to page : 1, 2  Next

Dear Diary

Guest
Guest
Y.O. posts
26.05.14 18:39
Jezabel Wane

" Right from the sky "
35 yo Angel Heaven / Los Angeles Single

What/who I would like to find ❖
Welcome into my sanctuary. I propose you some links but you are free to propose something else if you want to Smile

Close friend : tu es l'un de ceux qui m'a parlé de cet hôtel. On s'est rencontré et on s'est vite très bien entendu. Et rapidement, au fil de nos discussions, notre lien est devenu quelque peu ambiguë, entre amitié et quelque chose de plus.

Strange feeling : "étrange" est le seul mot qui me vienne à l'esprit. A chaque fois que je te vois, je ne sais plus comment réagir, un peu comme si je n'étais plus moi.

♂ - ♀ I don't like you : toi et moi ça ne colle pas. Je suis étrange mais tu l'es aussi. J'ai beau essayé de faire des efforts Père le voudrait, mais avec toi je ne peux pas.

♂ - ♀ Hush, it's a secret : tu as un jour vu ce que tu ne devais pas voir. Un soir dans le ciel, tu lèves les yeux et tu m'aperçois. Curieux(se) tu approches et me voilà mis au pied du mur.

(c) code by Piichou
Potions & Objects
Back to top Go down

Dear Diary

Guest
Guest
Y.O. posts
26.05.14 18:41

" Chelsea M. Abberline "
I DON'T LIKE YOU - I saw you just once, but I don't like you. You are human, you were drunk. I just don't like you..

" Poppy Wilcox "
LINK - Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed non risus. Suspendisse lectus tortor, dignissim sit amet, adipiscing nec, ultricies sed, dolor. Cras elementum ultrices diam. Maecenas ligula massa, varius a, semper congue, euismod non, mi. Proin porttitor, orci nec nonummy molestie, enim est eleifend mi, non fermentum diam nisl sit amet erat. Duis semper. Duis arcu massa, scelerisque vitae, consequat in, pretium a, enim. Pellentesque congue. Ut in risus volutpat libero pharetra tempor. Cras vestibulum bibendum augue. Praesent egestas leo in pede. Praesent blandit odio eu enim. Pellentesque sed dui ut augue blandit sodales. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Aliquam nibh. Mauris ac mauris sed pede pellentesque fermentum. Maecenas adipiscing ante non diam sodales hendrerit. Ut velit mauris, egestas sed, gravida nec, ornare ut, mi.

" Surname & Name "
LINK - Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed non risus. Suspendisse lectus tortor, dignissim sit amet, adipiscing nec, ultricies sed, dolor. Cras elementum ultrices diam. Maecenas ligula massa, varius a, semper congue, euismod non, mi. Proin porttitor, orci nec nonummy molestie, enim est eleifend mi, non fermentum diam nisl sit amet erat. Duis semper. Duis arcu massa, scelerisque vitae, consequat in, pretium a, enim. Pellentesque congue. Ut in risus volutpat libero pharetra tempor. Cras vestibulum bibendum augue. Praesent egestas leo in pede. Praesent blandit odio eu enim. Pellentesque sed dui ut augue blandit sodales. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Aliquam nibh. Mauris ac mauris sed pede pellentesque fermentum. Maecenas adipiscing ante non diam sodales hendrerit. Ut velit mauris, egestas sed, gravida nec, ornare ut, mi.

" Surname & Name "

Potions & Objects
Back to top Go down

Dear Diary

Guest
Guest
Y.O. posts
26.05.14 18:42

" Dreck Van Meetenvol "
WATCH ME AND I'LL BE WATCHING YOU TOO - Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed non risus. Suspendisse lectus tortor, dignissim sit amet, adipiscing nec, ultricies sed, dolor. Cras elementum ultrices diam. Maecenas ligula massa, varius a, semper congue, euismod non, mi. Proin porttitor, orci nec nonummy molestie, enim est eleifend mi, non fermentum diam nisl sit amet erat. Duis semper. Duis arcu massa, scelerisque vitae, consequat in, pretium a, enim. Pellentesque congue. Ut in risus volutpat libero pharetra tempor. Cras vestibulum bibendum augue. Praesent egestas leo in pede. Praesent blandit odio eu enim. Pellentesque sed dui ut augue blandit sodales. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Aliquam nibh. Mauris ac mauris sed pede pellentesque fermentum. Maecenas adipiscing ante non diam sodales hendrerit. Ut velit mauris, egestas sed, gravida nec, ornare ut, mi.

" Aldor Åkerfeldt "
WE HAVE A COMMON POINT - Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed non risus. Suspendisse lectus tortor, dignissim sit amet, adipiscing nec, ultricies sed, dolor. Cras elementum ultrices diam. Maecenas ligula massa, varius a, semper congue, euismod non, mi. Proin porttitor, orci nec nonummy molestie, enim est eleifend mi, non fermentum diam nisl sit amet erat. Duis semper. Duis arcu massa, scelerisque vitae, consequat in, pretium a, enim. Pellentesque congue. Ut in risus volutpat libero pharetra tempor. Cras vestibulum bibendum augue. Praesent egestas leo in pede. Praesent blandit odio eu enim. Pellentesque sed dui ut augue blandit sodales. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Aliquam nibh. Mauris ac mauris sed pede pellentesque fermentum. Maecenas adipiscing ante non diam sodales hendrerit. Ut velit mauris, egestas sed, gravida nec, ornare ut, mi.

" Oliver Lloyd "
YOU'RE MY BROTHER - It's by chance that I meet you here. I am more than glad to find one of my brother on Earth, even though you have fallen because of a human. I am so jealous that you are human.

" Daniel Johnson "
YOU'RE WHAT LOOKS THE MOST LIKE A FRIEND - You are one of those who told me about this place. I don't know for sure what kind of relationship we have but that reminds me of what I had with my siblings up in Heaven. I heard people said you were a bit peculiar, but that's what I like the most about you. We're two strangers in a strange land.

Potions & Objects
Back to top Go down
No guild
• I' am : 31
• Type of creature : Human
• Location : Usually in my video office where I can watch everything in the common parts of the hotel and outside
• Room N° : I'm don't have any because I'm a worker here.
• Copyright : On the avatar
• Here since : 2013-12-22
You'll be shocked to discover human can be so dangerous and cruel.
Angel's Truth
Ataraxia
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells
Frogs' P
Hair's Color
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber
Moon's Drops
Olden P
Paralyze
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin
Wild Blow
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary

♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:
View user profile

Dreck Van Meetenvol
M O D E R A T O R ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
Human - I'm like a ghost here
31 Y.O. 1125 posts
M O D E R A T O R ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■Human - I'm like a ghost here
28.05.14 14:21
Hi ! Do you agree to have alink with my character?

Je suis quelqu'un que l'on ne croise pas beaucoup. Je suis comme un fantôme qui hante cet hôtel, je suis bien présent mais il est presque impossible de me croiser en pleine journée. Confiné dans un endroit clos plein d'écrans mon travail consiste à surveiller ce qui se passe de loin et demander l'intervention ou intervenir si je n'ai pas la choix. Mon nom ne vous dira pas grand chose, ma tête non plus et pourtant ma fonction est essentielle ici.

Parce que sur les RPG français on fait nos signatures en anglais, moi, sur un RPG en anglais je fais ma signature en français.
Potions & Objects
No guild

• Location : Usually in my video office where I can watch everything in the common parts of the hotel and outside

Biography Relationships RP Evolution Phone

Angel's Truth Ataraxia Baby Boom Chiwawas Contrary tells Frogs' P Hair's Color Healthy P Invisibility Love Filter Mind Rubber Moon's Drops Olden P Paralyze Sleepin' Beauty Time Travel Wallsin Wild Blow Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down

Dear Diary

Guest
Guest
Y.O. posts
28.05.14 17:06
How could I refuse anything from Mischa Collins ?!

Do you have any idea or desire ?
Potions & Objects
Back to top Go down
No guild
• I' am : 29
• Type of creature : Vampire (sexy one I would add)
• Location : Into the Miracle Hotel or outside but usually into the Night-club where I'm the manager
• Room N° : I'm part of the team
• Copyright : (c) Piichou & Tumblr
• Here since : 2014-02-17

Angel's Truth
Ataraxia
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells
Frogs' P
Hair's Color
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber
Moon's Drops
Olden P
Paralyze
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin x1
Wild Blow
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary

♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:
View user profile

Dedna Devor
C L U B M A N A G E R ■ ■ ■ ■ ■
I want you to have fun
29 Y.O. 364 posts
C L U B M A N A G E R ■ ■ ■ ■ ■ I want you to have fun
28.05.14 20:14
Hey, I'd like to propose you something for a link. I am one of the only women, human being here, so I thought it could be interesting to have a link with you because you're here to better understand humans and creatures.

Les humains je me les ferais bien en salade ...
    mais je me contente de leur sang xD
Potions & Objects
No guild

• Location : Into the Miracle Hotel or outside but usually into the Night-club where I'm the manager

BiographyRelationshipsRP Evolution Phone

Angel's Truth Ataraxia Baby Boom Chiwawas Contrary tells Frogs' P Hair's Color Healthy P Invisibility Love Filter Mind Rubber Moon's Drops Olden P Paralyze Sleepin' Beauty Time Travel Wallsin x1 Wild Blow Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down

Dear Diary

Guest
Guest
Y.O. posts
29.05.14 18:03
I totally agree with that !
Potions & Objects
Back to top Go down
No guild

Angel's Truth
Ataraxia
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells
Frogs' P
Hair's Color
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber
Moon's Drops
Olden P
Paralyze
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin x1
Wild Blow
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary

♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:
View user profile

Dedna Devor
I want you to have fun
29 Y.O. 364 posts
07.06.14 15:46
So we're doing something with this idea?

Potions & Objects
No guild

Angel's Truth Ataraxia Baby Boom Chiwawas Contrary tells Frogs' P Hair's Color Healthy P Invisibility Love Filter Mind Rubber Moon's Drops Olden P Paralyze Sleepin' Beauty Time Travel Wallsin x1 Wild Blow Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down

Dear Diary

Guest
Guest
Y.O. posts
10.06.14 19:59
Yeah. And how about we start with something almost negative as Jez doesn't like humans yet ?
Potions & Objects
Back to top Go down
No guild
• I' am : 117
• Type of creature : Bloodsucker
I like to have fun.
• Room N° : 027
• Copyright : Piichou, thanks for her
• Here since : 2014-03-13
"A compléter"
Angel's Truth
Ataraxia
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells
Frogs' P x1
Hair's Color
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber x1
Moon's Drops
Olden P
Paralyze
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin
Wild Blow
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary

♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:
View user profile

Aldor Åkerfeldt
G U E S T ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
I used to be a Man ...
117 Y.O. 744 posts
G U E S T  ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■I used to be a Man ...
11.06.14 1:52
I like the way you hate human for the moment so I propose you a positiv link if you're ok.
Potions & Objects
No guild
• I' am : 117

• Type of creature : Bloodsucker

I like to have fun.
• Room N° : 027

• Copyright : Piichou, thanks for her

Biography RelationshipsRP Evolution Phone
• Here since : 2014-03-13

"A compléter"
Angel's Truth Ataraxia Baby Boom Chiwawas Contrary tells Frogs' P x1 Hair's Color Healthy P Invisibility Love Filter Mind Rubber x1 Moon's Drops Olden P Paralyze Sleepin' Beauty Time Travel Wallsin Wild Blow Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down
No guild

Angel's Truth
Ataraxia
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells
Frogs' P
Hair's Color
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber
Moon's Drops
Olden P
Paralyze
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin x1
Wild Blow
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary

♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:
View user profile

Dedna Devor
I want you to have fun
29 Y.O. 364 posts
11.06.14 2:14
Jezabel Wane wrote:
Yeah. And how about we start with something almost negative as Jez doesn't like humans yet ?

Yes, it sounds good  Very Happy 
Perhaps you met me somewhere drunk and you thought human beings were idiots? Or something else if you have another idea ^^

Potions & Objects
No guild

Back to top Go down

Dear Diary

Guest
Guest
Y.O. posts
11.06.14 16:23
@Aldor Åkerfeldt wrote:
I like the way you hate human for the moment so I propose you a positiv link if you're ok.

Jez hates them because he is actually jalous. Does it change anything ? If not, then okay for the link Wink

@ Chelsea : I agree with the idea, let's do this Smile
Potions & Objects
Back to top Go down
No guild
Angel's Truth
Ataraxia
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells
Frogs' P
Hair's Color
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber
Moon's Drops
Olden P
Paralyze
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin
Wild Blow
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary

♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:
View user profile

Dreck Van Meetenvol
M O D E R A T O R ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■
Human - I'm like a ghost here
31 Y.O. 1125 posts
M O D E R A T O R ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■ ■Human - I'm like a ghost here
12.06.14 13:26
Jezabel Wane wrote:
How could I refuse anything from Mischa Collins ?!

Do you have any idea or desire ?

You seem to be here to watch humans and creatures so I be watching you  alien pig affraid confused 

Je suis quelqu'un que l'on ne croise pas beaucoup. Je suis comme un fantôme qui hante cet hôtel, je suis bien présent mais il est presque impossible de me croiser en pleine journée. Confiné dans un endroit clos plein d'écrans mon travail consiste à surveiller ce qui se passe de loin et demander l'intervention ou intervenir si je n'ai pas la choix. Mon nom ne vous dira pas grand chose, ma tête non plus et pourtant ma fonction est essentielle ici.

Parce que sur les RPG français on fait nos signatures en anglais, moi, sur un RPG en anglais je fais ma signature en français.
Potions & Objects
No guild

Biography Relationships RP Evolution Phone

Angel's Truth Ataraxia Baby Boom Chiwawas Contrary tells Frogs' P Hair's Color Healthy P Invisibility Love Filter Mind Rubber Moon's Drops Olden P Paralyze Sleepin' Beauty Time Travel Wallsin Wild Blow Against Evil Locket Connected Minds' Ring Magical Pen Twins Mirror Venus' Fragrance Watersweets
Back to top Go down

Dear Diary

Guest
Guest
Y.O. posts
12.06.14 19:14
And I'll be watching you Smile
Potions & Objects
Back to top Go down
No guild

Angel's Truth
Ataraxia
Baby Boom
Chiwawas
Contrary tells
Frogs' P
Hair's Color
Healthy P
Invisibility
Love Filter
Mind Rubber
Moon's Drops
Olden P
Paralyze
Sleepin' Beauty
Time Travel
Wallsin x1
Wild Blow
Against Evil Locket
Connected Minds' Ring
Magical Pen
Twins Mirror
Venus' Fragrance
Watersweets

Dear Diary

♦ About Me?
• My Relationships:
• Abilities & Powers:
View user profile

Dedna Devor
I want you to have fun
29 Y.O. 364 posts
13.06.14 3:00
Jezabel Wane wrote:
@ Chelsea : I agree with the idea, let's do this Smile

I'd love to do this meeting in RP  Laughing 

Potions & Objects
No guild

Back to top Go down
View previous topic View next topic Back to top
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next